مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-05اقتصادي

آخرین اخبار از بیمه سلامت/ طرح تجمیع بیمه های پایه و تکمیلی اجرا می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از اجرای طرح تجمیعی بیمه های پایه و تکمیلی خبر داد.

- ، سید محمد حسینی در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه سه میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت استان تهران تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: با توجه به اینکه این افراد فاقد هر نوع بیمه ای بوده اند، تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه 88 دفتر پیشخوان در تهران و شهرستان های استان خدمات ارائه می دهند، گفت: 58 دفتر در شهر تهران و 30 دفتر پیشخوان نیز در شهرستان ها فعال هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ادامه داد: در حال حاضر افرادی که فاقد بیمه هستند، می توانند با پرداخت ماهیانه 55 هزار و 700 تومان یا 668 هزار و 400 تومان در سال حق بیمه، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد بهره مند شوند.

حسینی در خصوص ارزیابی وسع نیز گفت: در طرح بیمه همگانی، برخی از ثبت نام کنندگان درخواست ارزیابی وُسع داشتند که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی مدت یک ماه به آنها اطلاع رسانی شد البته این روند ادامه دارد و بر اساس تایید این وزارتخانه در صورتی که در دهک یک، دو و سه قرار گیرند، دفترچه رایگان و در دهک چهار، 50 درصد حق بیمه و در دهک های بالاتر نیز با پرداخت حق بیمه کامل تحت پوشش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از بیمه سلامت/ طرح تجمیع بیمه های پایه و تکمیلی اجرا می شود

آخرین اخبار از بیمه سلامت/ طرح تجمیع بیمه های پایه و تکمیلی اجرا می شود