مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-05سياسي

حمایت از برنامه ملی شهاب در آموزش و پرورش عشایری


مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور استان فارس از حمایت مجمع خیران نخبه پرور فارس از فرآیند اجرای برنامه ملی شهاب در آموزش و پرورش عشایری خبر داد.

- حبیب شریف در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: پیرو تاکید هیئت مدیره مجمع در خصوص حمایت از شناسایی و هدایت استعدادهای استانی در برنامه ملی شهاب، از آنجا که یکی از ادارات وسیع و پرانگیزه در این امر اداره آموزش و پرورش عشایر است لذا همکاری مجمع با این اداره در زمینه مذکور صورت گرفت.

وی اضافه کرد: 2 نشست کاری به فاصله یک هفته با حضور رییس و معاون اداره آموزش و پرورش عشایر فارس، رییس اداره سمپاد اداره کل آموزش و پرورش فارس و معاون بنیاد نخبگان فارس و نماینده مجمع برگزار شد.

شریف اعلام کرد: در این جلسات برنامه ریزی لازم برای آموزش نحوه شناسایی استعدادها بر اساس برنامه ملی شهاب، برای 580 معلم در 6 ناحیه مختلف استان در آموزش و پرورش عشایری، انجام شد.

به گفته مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس، این مجمع به پشتیبانی خیران نیک اندیش هزینه مدرسین این دوره های آموزشی و کمک در رفت و آمد آنان به مناطق عشایری را پذیرفته است؛ همچنین به دلیل کمبود چادر سفید (کلاس درس سیار) در سال تحصیلی آتی مجمع خیران نخبه پرور در تلاش است که با حمایت خیران گرامی تعدادی چادر بدین منظور تهیه و تا قبل از مهر ماه به اداره آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از برنامه ملی شهاب در آموزش و پرورش عشایری

حمایت از برنامه ملی شهاب در آموزش و پرورش عشایری