مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-05اقتصادي

انعقاد بیش از 4700 میلیارد تومان قرارداد طی 14 رویداد معرفی فناوری


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه در سال گذشته 1659 نیاز فناورانه صنعت با برگزاری 14 رویداد فناورانه معرفی شد، گفت: برگزاری این رویدادها منجر به انعقاد بیش از 4700 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه شده است.

- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه در سال گذشته 1659 نیاز فناورانه صنعت با برگزاری 14 رویداد فناورانه معرفی شد، گفت: برگزاری این رویدادها منجر به انعقاد بیش از 4700 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد سه روزه مجازی معرفی نیازهای فناورانه صنعت برق با اشاره به سابقه راه اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی، افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال 1389 برای تامین مالی و حمایت از شرکت های دانش بنیان با ابزارهای مختلف تشکیل شده است.

وی آغاز فعالیت های صندوق نوآوری را از سال 92 دانست و اظهار کرد: این صندوق یک نهاد عمومی غیر دولتی است که زیر نظر هیات امنا اداره می شود و از پاییز سال 97 هیات عامل سوم صندوق کار خود را شروع کرده است.

ملکی فر با بیان اینکه این صندوق به شرکت های دانش بنیان تولیدی، نوپا، دانش بنیان نوع یک و دو، در چهار دسته خدماتی از قبیل تسهیلات به صورت وام های با نرخ ترجیحی، ضمانت نامه، سرمایه گذاری، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد بیش از 4700 میلیارد تومان قرارداد طی 14 رویداد معرفی فناوری

انعقاد بیش از 4700 میلیارد تومان قرارداد طی 14 رویداد معرفی فناوری