مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-05ورزشي

فکر نمی کردم کرونا بگیرم


«من از زمان شیوع کرونا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نکرده ام و در این مدت در هیچ جمع و اجتماعاتی هم حضور نداشتم، اما مبتلا به کرونا شده ام؛ - ایسنا/خراسان رضوی من از زمان شیوع کرونا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نکرده ام و در این مدت در هیچ جمع و اجتماعاتی هم حضور نداشتم، اما مبتلا به کرونا شده ام؛ کرونا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر است.

اکثر افرادی که کرونا گرفته اند، نمی دانند که از چه کسی گرفته اند یا چطور مبتلا شده اند، خیلی از آنها هم سفت و سخت نکات بهداشتی را رعایت کرده اند، اما جنگیدن با ویروسی نامریی کار آسانی نسیت، مخصوصا وقتی که تیم شما مجهز نباشد و حریف را دست کم بگیرد؛ حریفی که با همه کوچکی اش در شش روز اخیر و در هر روز حدود 2500 نفر به آن مبتلا و حدود 150 نفر را هم به کام مرگ کشانده است.

برای بسیاری از مردم، همان هایی که نه ماسک می زنند، نه فاصله اجتماعی را رعایت می کنند، نه به دورهمی ها دست رد می زنند و .

مبتلا شدن به ویروس کرونا دور از ذهن است، اما واقعیت این است که این ویروس بیخ گوش همه ما نشسته است.

آمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا در کشور لحظه به لحظه روبه افزایش است و حتی اگر یک نفر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، زنجیره مبتلایان به این ویروس قطع نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر نمی کردم کرونا بگیرم

فکر نمی کردم کرونا بگیرم