مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-05سياسي

هاشمی: از تهرانی ها به دلیل حادثه کلینیک سینا مهر باید عذرخواهی کنیم


رییس شورای شهر تهران با اشاره به لزوم راه اندازی پویش شناسایی املاک ناایمن، گفت: همه باید تقصیر خود را در مورد حادثه کلینیک سینا مهر بپذیریم و از تهرانی ها عذرخواهی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره حادثه کلینیک سینا مهر اظهار داشت: در جلسه امروز سؤال ها و تذکرهای زیادی از سوی اعضای شورای شهر در مورد حادثه کلینیک سینا مهر مطرح شد.

وی گفت: متأسفانه در حادثه کلینیک سینا مهر 19 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و از آنجایی که این حادثه بسیار مهم بود جلسه امروز شورای شهر به صورت ویژه در مورد کلینیک سینا مهر اختصاص یافت.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز 4 نماینده از وزارت بهداشت، وزارت کار، شهرداری و مالکین کلینیک سینا مهر جهت حضور در صحن شورای شهر و ارائه گزارش دعوت شده بودند، گفت: به دلیل اینکه برخی از مالکین در بازداشت بودند نماینده ای از آنها در شورا حضور نیافت و علیرضا زالی نماینده وزارت بهداشت هم اعلام کرد سه شنبه به صحن شورا می آید.

هاشمی تصریح کرد:همه باید تقصیر خود را در مورد کلینیک سینا مهر بپذیریم و از تهرانی ها عذرخواهی کنیم همچنین همه راهکارها بیان شود که چه اقدامی صورت پذیرد تا دیگر شاهد حوادث مشابه نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: از تهرانی ها به دلیل حادثه کلینیک سینا مهر باید عذرخواهی کنیم

هاشمی: از تهرانی ها به دلیل حادثه کلینیک سینا مهر باید عذرخواهی کنیم