مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-05اقتصادي

کاهش تلفات برق در شهر اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش تلفات شبکه برق به میزان 3 درصد در شهر اهواز با اجرای پروژه های فنی و غیرفنی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش تلفات شبکه برق به میزان 3 درصد در شهر اهواز با اجرای پروژه های فنی و غیرفنی خبر داد.

حسن کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توجه به تلفات در شبکه های توزیع برق، به دلیل پرهزینه بودن تولید انرژی و صرف سرمایه گذاری زیاد، دارای اهمیت زیادی است که در این راستا با انجام پروژه های مختلف فنی و غیرفنی، تلفات برق کلانشهر اهواز از ابتدای امسال تا پایان خردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 3 درصد کاهش یافت.

وی افزود: این اقدامات علاوه بر کاهش تلفات، منجر به ذخیره حدود 300 میلیون کیلووات انرژی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اختلاف انرژی تحویلی و انرژی توزیعی همواره یکی از معضلات بخش توزیع است که شناخت عوامل موثر در ایجاد تلفات شبکه و برنامه ریزی به منظور رفع آن می تواند انرژی قابل توجهی را ذخیره و حجم مالی زیادی را نیز صرفه جویی کند.

کریمی عنوان کرد: عوامل مختلفی همچون عدم تقارن بار فازها، نابالانسی بار فیدرها، پایین بودن ضریب قدرت و استفاده نامناسب از ظرفیت ترانس ها و یا برق های غیرمجاز در تلفات انرژی موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات برق در شهر اهواز

کاهش تلفات برق در شهر اهواز