مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-05ورزشي

امتناع بیرانوند از حضور در کمیته انضباطی


علیرضا بیرانوند حاضر نشد در جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس شرکت کند و تنها در نشست با مسئولان حقوقی و اقتصادی سرخپوشان شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا بیرانوند به دلیل مصاحبه علیه برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد تا توضیحات خود را در خصوص ادعایش مبنی بر شرط مسئولان باشگاه برای پرداخت پاداش صعود به لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان در صورت دوم شدن در لیگ برتر ارائه دهد.

با این حال دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که با توجه به عقد قرارداد سه ساله با آنتورپ بلژیک دیگر در جمع بازیکنان پرسپولیس تمرین نکرده و برای این تیم بازی نمی کند قید حضور در جلسه کمیته انضباطی را زد و حاضر نشد شرکت کند.

بیرانوند به جای حضور در جلسه کمیته انضباطی ، عصر روز گذشته همزمان با بازی پرسپولیس با شاهین شهرداری بوشهر در ساختمان باشگاه حاضر شد تا جلسه ای را با مهدی خواجه وند مدیر حقوقی و رضا یلوه مدیر اقتصادی باشگاه داشته باشد.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر روی دریافت پاداش های قهرمانی با پرسپولیس در فصل جاری تاکید کرد و خواهان دریافت تمام مطالبات خود شد.

همچنین بیرانوند که بالاخره ویزای کار در کشور بلژیک را دریافت کرد به مسئولان باشگاه اعلام کرده است با توجه به نامه نگاری های باشگاه بلژیکی خود حاضر به تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع بیرانوند از حضور در کمیته انضباطی

امتناع بیرانوند از حضور در کمیته انضباطی