مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-05اقتصادي

کاهش 90 درصدی بازدیدکنندگان موزه های استان مرکزی


مسئول موزه های استان مرکزی با اشاره به کاهش شدید تعداد بازدیدکنندگان از موزه ها، میزان این کاهش 80 تا 90 درصد بوده است.

- ایسنا/مرکزی مسئول موزه های استان مرکزی با اشاره به کاهش شدید تعداد بازدیدکنندگان از موزه ها، میزان این کاهش 80 تا 90 درصد بوده است.

رضا مظاهری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب موزه های استان مرکزی، بیان کرد: موزه های استان به مانند دیگر موزه های کشور از اسفندماه 98 تا پایان اردیبهشت ماه 99 تعطیل بوده و در خردادماه نیز با ریزش شدید بازدیدکننده مواجه بوده اند.

وی تصریح کرد: استان مرکزی دارای 9 موزه است که در خردادماه تنها 1500 بازدیدکننده داشته اند که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 8 هزار نفری بازدیدکنندگان از موزه های استان هستیم.

مظاهری با اشاره به اینکه اینکه کاهش 80 تا 90 درصدی بازدیدکنندگان خسارت اقتصادی بالایی را نیز به همراه داشته است، گفت: میانگین بلیط برای بازدید از موزه های استان بالغ بر سه هزار تومان است که با احتساب کاهش هشت هزار نفری بازدیدکنندگان، عملا در خردادماه با کاهش درآمد و خسارت 24 میلیون تومانی به موزه های استان مرکزی روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: عمده بازدیدهای صورت گرفته مربوط به شهرستان اراک و موزه چهارفصل بوده است و در باقی شهرستان ها کاهش بازدیدکننده به شدت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی بازدیدکنندگان موزه های استان مرکزی

کاهش 90 درصدی بازدیدکنندگان موزه های استان مرکزی