مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-05حوادث

11 درصد تصادفات در ایلام مربوط به موتورسواران است


رییس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در جاده های برون شهری ایلام خبر داد و گفت: 11 درصد تصادفات استان مربوط به موتورسواران است.

- سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل های صورت گرفته در بحث تصادفات جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون 11 درصد از تصادفات مربوط موتورسیکلت سواران بوده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقاء امنیت ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناشی از تصادفات است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه موتورسیکلت برخلاف خودرو از لحاظ ساختاری فاقد ایمنی و تعادل بوده و در موقع تصادف هیچ گونه سیستم محافظتی برای راکب و ترک نشینان وجود ندارد و بیشتر در معرض آسیب پذیری هستند لذا به تمامی راکبین توصیه می شود در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا در صورت رخداد حوادث ترافیکی از شدت صدمات وارده به سر و گردن آنها کاسته شود.

وی یاد آور شد: پلیس راه اتسان با استفاده از ابزارهای پلیسی که در اختیار دارد تمامی رفتارهای ترافیکی راکبان موتورسیکلت سوار در جاده های برون شهری را تحت کنترل و نظارت خود قرارمی دهد و با راکبان خاطی و هنجار شکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برابر مقررات با آنها برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 درصد تصادفات در ایلام مربوط به موتورسواران است

11 درصد تصادفات در ایلام مربوط به موتورسواران است