مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-05اقتصادي

64 مرکز خرید دولتی گندم در آذربایجان غربی راه اندازی شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز برداشت گندم از مزارع استان خبر داد و گفت: امسال خرید گندم مازاد برنیاز زارعین توسط 64 مرکز خرید شرکت غله و سازمان تعاون روستایی در سطح استان انجام می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز برداشت گندم از مزارع استان خبر داد و گفت: امسال خرید گندم مازاد برنیاز زارعین توسط 64 مرکز خرید شرکت غله و سازمان تعاون روستایی در سطح استان انجام می گیرد.

رسول جلیلی امروز 15 تیرماه درجریان بازدید از برداشت مزارع گندم شهرستان ارومیه اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده بیش از 630 هزار تُن گندم از مزارع استان در سال زراعی جاری برداشت می شود.

جلیلی افزود: امسال 380 هزار هکتار از مزارع آذربایجان غربی به کشت گندم اختصاص یافته که از این مقدر 290 هزار هکتار به صورت دیم و 90 هزار هکتار نیز به صورت آبی کشت شده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود در شرایط مطلوب در حدود 514 هزار تن محصول گندم مازاد برمصرف گندمکاران از سوی مراکز خرید دولتی خریداری شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: کار خرید این محصول استراتژیک از هفتم تیرماه جاری آغاز شده است که 35 مرکز خرید گندم وابسته به تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید و 29 مرکز نیز مربوط به شرکت غله به عنوان متولی خرید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 مرکز خرید دولتی گندم در آذربایجان غربی راه اندازی شد

64 مرکز خرید دولتی گندم در آذربایجان غربی راه اندازی شد