مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-05سياسي

سناریوهای مجلس برای نحوه برگزاری کنکور


شرایط برگزاری کنکور بررسی می شود، چندین سناریو مطرح است که می توان به تعویق کنکور، برگزاری کنکور در شبها و برگزاری کنکور در چند روز به جای یک روز اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احمد نادری درباره بررسی تعویق کنکور 99 در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حجم عظیمی از درخواست و تماس‌ها برای من و دیگر اعضای کمیسیون آموزش ارسال می‌شود و اکثر درخواست‌ها این است که، فکر جدی برای تاریخ کنکور شود.

وی ادامه داد: این درخواست‌ها عمدتاً ناشی از پیک دوم کرونا است که شایع شده است، در حال حاضر نیز شاهد هستیم که اخبار فوتی‌های کرونا به 150 رسیده است یعنی همانند روزهای اول شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: لذا ترسی که کنکوری‌ها و خانواده آنان دارند کاملاً قابل درک است، بنابراین در هفته جاری یکی از دستور کارهای ویژه کمیسیون آموزش، بررسی شرایط کنکور خواهد بود.

نادری ادامه داد: یکی از امکان‌ها که بسیار مطرح شده است به تعویق افتادن کنکور 99 است، منتهی اگر قرار باشد کنکور با تأخیر برگزار شود، بحث ورود به دانشگاه و نظم ترم تحصیلی سال جدید بهم می‌ریزد و ممکن است ترم مهرماه نداشته و از بهمن ماه ترم شروع شود این یکی از امکان‌ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوهای مجلس برای نحوه برگزاری کنکور

سناریوهای مجلس برای نحوه برگزاری کنکور