مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-05اجتماعي

هفتمین دوره آموزشی مدیریت زخم و پانسمان در اصفهان برگزار می شود


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری هفتمین دوره «آموزش مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته» با هدف به روز رسانی آموزش های تخصصی مرتبط با فناوری های نوین پانسمان و درمان زخم در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری هفتمین دوره آموزش مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان های پیشرفته با هدف به روز رسانی آموزش های تخصصی مرتبط با فناوری های نوین پانسمان و درمان زخم در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.

افسون نیازبخش در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوره ویژه پرسنل کادر درمان به ویژه پرستاران، پیراپزشکان، کارشناسان زخم، پزشکان و دانشجویان این رشته است که در روزهای 9 ،10، 23، 24، 30 و 31 مرداد از ساعت 8 الی 14 بعدازظهر برگزار می شود.

وی افزود: این دوره در 30 ساعت تئوری و عملی در دوره تدوین شده به صورت کارگاه های تئوری و عملی اجرا می شود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، این دوره با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، تصریح کرد: پیش از این قرار بود هفتمین دوره آموزش زخم در اردیبهشت ماه برگزار شود که به دلیل رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی به تعویق افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره آموزشی مدیریت زخم و پانسمان در اصفهان برگزار می شود

هفتمین دوره آموزشی مدیریت زخم و پانسمان در اصفهان برگزار می شود