مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-05پزشكي

محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری اعمال شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا در این استان، گفت: محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اعمال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید شیرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا اعمال شد، اظهار کرد: با تمهیدات ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به افزایش شیوع این بیماری در استان، مجوزهای لازم جهت تعطیلی برخی مراکز تجمعی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مدت یک هفته دریافت شد.

وی گفت: از امروز به مدت یک هفته فعالیت مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، مراکز تفریحی و گردشگری، باشگاه های ورزشی، استخرها، موزه ها، قهوه خانه ها، شهرهای بازی، مراکز ورزشی آبی و … تعطیل و برگزاری همایش و تجمعات ممنوع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: برگزاری نماز جمعه در هشت شهرستان استان به جز شهرستان های لردگان و خانمیرزا تعطیل شد.

وی ادامه داد: بر اساس مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت برگزاری مراسم و تجمعات اعمال و از برگزاری هرگونه تجمعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، محافل جشن عروسی و ترحیم ممنوع شده و مقامات قضایی استان می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری اعمال شد

محدودیت های جدید در چهارمحال و بختیاری اعمال شد