مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-05سياسي

اختتامیه پویش «نامه به سردار آسمانی» در روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود


سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان از برگزاری اختتامیه پویش نامه به سردار آسمانی در روز چهارشنبه(18تیرماه) مصادف با روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الله ناظری با بیان این مطلب گفت: شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، سرباز ولایت و یاور امت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق تمام آزادی خواهان ایران و جهان شد و این ترور ناجوانمردانه، ایران را آکنده از اندوه و خشم کرد.

وی افزود: روح پرفتوح شهید سردار سلیمانی همچون دوره حیات او برای امت اسلامی مایه برکت است و موجب وحدت و انسجام بیشتر در جامعه ما شده و احساسات ضداستکباری ملت های منطقه را بیش از پیش برانگیخته است.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان ادامه داد: پس از ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست آمریکا، بلافاصله حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای وظایف ذاتی خود اقدام به طراحی و اجرای پویش نامه ای به سردار آسمانی در گستره ملی و در قالب فراخوان دلنوشته های گروه های سنی کودک و نوجوان نمود که الحمدلله با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

ناظری با بیان این مطلب که از سراسر کشور دلنوشته ها و حرف های کودکان و نوجوانان خطاب به قهرمان بزرگ مقاومت اسلامی به دبیرخانه پویش ارسال شد، گفت: بیشترین آثار مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه پویش «نامه به سردار آسمانی» در روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود

اختتامیه پویش «نامه به سردار آسمانی» در روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود