مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-05سياسي

ادامه تعطیلی جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی شهرستان چرام


فرماندار چرام از ادامه تعطیلی جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی این شهرستان به دلیل وضعیت بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، هادی فتاحی اصل صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان چرام و تاکید بر پروتکل های بهداشتی در این شهرستان،اظهار کرد: شهرستان چرام این روزها اضطراری ترین شرایط خود را طی می کند، و نیازمند مسئولیت پذیری مسئولین و کمک مردم است.

فرماندار چرام با بیان اینکه در شهرستان سعی بر این شده با توجه به وضعیت موجود جلسات برگزار نشود، برگزاری شورای آموزش و پرورش را با توجه به نزدیک بودن کنکور سراسری و شروع سال تحصیلی ضروری دانست.

وی با اشاره به این مطلب که کرونا شرایط برنامه ریزی را از همه گرفته است، ابراز کرد: نمی توان به طور قطع و یقین برای ماه های آینده و حتی هفته های آینده برنامه ریزی و پیش بینی داشت چرا که ممکن است شرایط حادتر شود و باید احتمالات را در نظر گرفت.

فتاحی اصل به یک شهر بودن دهدشت و چرام نیز اشاره داشت و با بیان اینکه این دو شهر ارتباطات روزانه دارند اما اختیارات تفکیک است، گفت: چرام در بحث کنترل بیماری کرونا خوب عمل کرده از جمله ممنوع کردن ورود به جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی شهرستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تعطیلی جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی شهرستان چرام

ادامه تعطیلی جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و تالارهای پذیرایی شهرستان چرام