مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-05اجتماعي

ضرورت تخصیص اعتبار جهت احداث مدرسه مسکن مهر شهرستان چرام


رییس آموزش و پرورش چرام بر ضرورت تخصیص اعتبار جهت ساخت مدرسه مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام،صدرالله عزیزی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش که با محوریت پروژه مهر برگزار شد،اظهار کرد: پروژه مهر در واقع مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی است که طی این پنج ماه انجام میگیرد تا سال تحصیلی با کمترین بحران شروع شود.

رییس آموزش و پرورش چرام،عنوان داشت: شروع سال تحصیلی با توجه به تصمیمی که ستاد مبارزه با کرونا گرفته،از 15 شهریور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستورالعملی در خصوص 3 وضعیت بیماری کرونا قرار است به شهرستان چرام و مناطق اعلام شود،گفت: یکی از این حالت ها این بوده که کلاس ها به صورت زوج و فرد برگزار شود،که نصف دانش آموزان روزهای زوج و نصفی روزهای فرد در کلاس درس حضور پیدا بکنند.

عزیزی با اشاره به این مطلب که تعطیلی پنجشنبه برداشته شده و به صورت رسمی از این ظرفیت استفاده می شود،خاطرنشان کرد: برخی دروس به صورت مجازی و برخی حضوری برگزار می شود.

این مسئول به استفاده از ظرفیت برنامه شاد و شبکه آموزشی دانش آموزان اشاره داشت و گفت: حدود 70 درصد معلمان و 50 درصد دانش آموزان در استان عضو این برنامه هستند،محتوا و مواد آموزشی در برنامه شاد بسیار مطلوب بوده و دبیران مسلط تک به تک تدریس کرده و به اشترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص اعتبار جهت احداث مدرسه مسکن مهر شهرستان چرام

ضرورت تخصیص اعتبار جهت احداث مدرسه مسکن مهر شهرستان چرام