مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-05سياسي

برگزاری هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر


هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی در حال برگزار شد.

- قوه قضاییه اعلام کرد: هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی در حال برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی در ابتد ضمن اعلام آغاز هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و سایر متهمان از وکیل متهم دانیال زاده خواست در جایگاه حاضر شود.

فریدون وزیری وکیل متهم دانیال زاده در جایگاه حاضر شد و گفت: نماینده دادستان در دو جلسه قبل با اشاره به 3 فقره پرونده اتهامی موکلم مربوط به سال 88 در دادسرای اقتصادی، سال 91 در دادسرای اوین و سال 95 در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت، ضمن بیان اتهامات موکل به قرارهای منع و موقوفی تعقیب نسبت به موکل ایراداتی بیان کرد و گفت در یکی از پرونده ها یعنی پرونده سال 91 طبری با بازپرس اولیه تماس گرفته و گفته که دانیال زاده فردی خیر است و پرونده را مختومه کند.

پس از آن پرونده از آن بازپرس گرفته شده.

وی ادامه داد: البته نماینده دادستان جانب انصاف را رعایت و عنوان کرده است که ما نمی گوییم که موارد مندرج در پرونده های مذکور صحت داشته یا خیر، بلکه به عدم تحقیقات کافی انتقاد داریم که لازم است از موضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر

برگزاری هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر