مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-05سياسي

عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر این استان خبر داد.

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه اساس کار ما داوطلب محور است گفت: بیش از 30 هزار نیروی داوطلب تاکنون به عضویت این جمعیت درآمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رضا فلاح شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات با اشاره به اینکه اساس کار جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، افزود: بیش از 30 هزار نیروی داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر کرمان در آمده اند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی متولی امداد و نجات است، خاطرنشان کرد: تلاش در توسعه کمی و کیفی در فعالیت های متنوع جمعیت هلال احمر، از اهداف این نهاد مردمی محسوب می شود و مقوله پیشگیری، کاهش خطر، آمادگی، بازیابی و بازتوانی از وظایف جمعیت هلال احمر است.

فلاح به کارگیری جدیدترین و کارآمدترین تجهیزات، فناوری و منابع انسانی متخصص را به عنوان سرمایه اصلی در جمعیت هلال احمر معرفی کرد و گفت: تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هیچگونه تبعیض میان آنها از اهداف مهم جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر کرمان

عضویت 30 هزار داوطلب در هلال احمر کرمان