مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-05اجتماعي

مدارس خراسان شمالی با کمبود امام جماعت مواجه هستند


معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: مدارس استان با کمبود امام جماعت برای برگزاری نماز جماعت، مواجه است و حدود هزار مدرسه استان امام جماعت ندارند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: مدارس استان با کمبود امام جماعت برای برگزاری نماز جماعت، مواجه است و حدود هزار مدرسه استان امام جماعت ندارند.

محمداکرامی فر، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دو هزار مدرسه در استان وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر حدود 300 مشاور مذهبی و امام جماعت در مدارس استان حضور دارند و در برخی از روستاها که دارای خانه عالم هستند، از ظرفیت روحانیون آنجا استفاده می شود اما این آمار باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ارتباط دانش آموزان نیز با مشاوران مذهبی و امام جماعت مدارس بسیار خوب است، ادامه داد: استقبال از سوی دانش آموزان بسیار خوب است و از همین جهت باید مشاوران مذهبی در مدارس افزایش پیدا کنند.

اکرامی فر با تاکید براینکه آموزش وپرورش در این حوزه نیازمند افزایش اعتبارات است، اظهار کرد: تمام بدهی ها تا سال 99 پرداخت شده است اما برای پرداخت حق القدم ها آموزش وپرورش نیازمند افزایش اعتبارات است و اگر این ارتباطات افزایش نداشته باشد، افزایش مشاوران مذهبی در مدارس نیز بسیار چشمگیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خراسان شمالی با کمبود امام جماعت مواجه هستند

مدارس خراسان شمالی با کمبود امام جماعت مواجه هستند