مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-05حوادث

روش های نوین پایش زیست محیطی در استان بوشهر اجرا می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: روش های نوین پایش زیست محیطی در استان بوشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد صبح یکشنبه در نشست بررسی وضعیت مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع استان بوشهر اظهار داشت: طی ماه های اخیر شاهد بروز آتش سوزی های متعددی در سطح استان بوشهر بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین مورد، آتش سوزی در دشت چنیر از توابع شهرستان دشتستان رخ داد که با تلاش محیط بانان پاسگاه محیط بانی کلمه و جنگل بانان پاسگاه منابع طبیعی شهرستان و آتش نشانی شهر بوشکان مهار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از تدوین طرح پیشگیری و مهار آتش سوزی ها خبر داد و اضافه کرد: در قالب این طرح تلاش می شود که با همکاری و مشارکت جوامع محلی از آتش سوزی ها جلوگیری کنیم.

وی در ادامه از پایش هوایی مناطق حفاظت شده استان بوشهر با امکانات پهبادی خبر داد و بیان کرد: روش های نوین پایش زیست محیطی در استان بوشهر اجرا می شود.

قلی نژاد با اشاره به استقرار دو پهباد در مناطق حفاظت شده و اضافه شدن سه دستگاه پهباد دیگر در آینده نزدیک افزود: این اقدامات در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان انجام می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در این پایش ها مسائلی همچون وضعیت پوشش گیاهی، منابع آبی، ورود و خروج متخلفین و بررسی و پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های نوین پایش زیست محیطی در استان بوشهر اجرا می شود

روش های نوین پایش زیست محیطی در استان بوشهر اجرا می شود