مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-05سياسي

برخورد با رانندگان اتوبوسی که از ماسک استفاده نمی کنند


مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهرهای کشور با اعلام شماره پیامک 30008400 از برخورد با رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند خبر داد.

محسن مسلم خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح الزام استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و دستور رییس جمهور بخشنامه‌ای به سازمان‌های حمل و نقل کشور ارسال شده که براساس آن تمامی مسافرینی که از حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو استفاده می‌کنند ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی باید حتما از ماسک استفاده کنند و از سوی دیگر در حال حاضر بخشی از کابین رانندگان اتوبوس از سایر بخش‌ها جداست و ایزوله شده و در مابقی اتوبوسرانی‌ها ظرف روزهای آینده کابین راننده از سایر بخش‌های اتوبوس جدا خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص ضمانت اجرای این طرح نیز گفت: شماره پیامک 30008400 آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص عدم استفاده رانندگان از ماسک است.

در حقیقت شهروندان می‌تواند از طریق این شماره پیامک پلاک اتوبوس مورد نظر که راننده آن از ماسک استفاده نمی‌کنند به همراه زمان و مکان پیامک کنند تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن ضمن بررسی موضوع برخورد لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با رانندگان اتوبوسی که از ماسک استفاده نمی کنند

برخورد با رانندگان اتوبوسی که از ماسک استفاده نمی کنند