مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-05سياسي

روایت یک نوازنده از ورود به دنیای خوانندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زکریا یوسفی نوازنده ساز های کوبه ای که طی سال های اخیر علاوه بر نوازندگی در حوزه های مختلف پژوهشی نیز به فعالیت مشغول است، - یکی از نوازندگان شناخته شده موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انگیزه ها و دغدغه های خود برای ورود به حرفه خوانندگی بر اساس ملودی های اصیل کردی با حال و هوای مدرن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زکریا یوسفی نوازنده ساز های کوبه ای که طی سال های اخیر علاوه بر نوازندگی در حوزه های مختلف پژوهشی نیز به فعالیت مشغول است، با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود از ورود به دنیای خوانندگی بر اساس ملودی های ایرانی توضیح داد: طی این ماه ها به شدت مشغول تلاش و مطالعه روی مباحث مربوط به خوانندگی هستم تا بتوانم بر اساس تجربیات و آموزه های موسیقایی در مسیر درست و صحیح خوانندگی گام بردارم.

زیرا برا ین باورم موسیقی کردی هم در حوزه موسیقی شرقی و هم در حوزه موسیقی خاورمیانه قابلیت بین المللی شدن دارد و حتی هنرمندانی که به زبان کردی مسلط نیستند می توانند با این موسیقی ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: من علاوه بر نوازندگی و پژوهش سال های زیادی است که آواز می خوانم و برای این کار هم وقت گذاشتم، اما مشغله کاری من در مقاطعی اجازه نداد تا بتوانم در این عرصه به تولید ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک نوازنده از ورود به دنیای خوانندگی

روایت یک نوازنده از ورود به دنیای خوانندگی