مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-05اجتماعي

اعلام آمادگی آستان قدس رضوی برای کمک به ساماندهی مسکن جذامیان مشهد


حامد صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طبق بررسی هایی که ما به صورت میدانی انجام داده ایم، بیشترین مشکل جذامی های خیابان وحید 8 پذیرش اجتماعی است که باید تلاش کنیم این افراد را به دل جامعه برگردانیم و این برچسب محله جذامی ها از آن منطقه برداشته شود، چرا که این افراد اگرچه آثار این بیماری را بر جسم خود دارند اما ناقل بیماری نیستند و باید در جامعه این فرهنگ نهادینه شود.

معاون اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: برخلاف ادعاهای مطرح شده از طرف انجمن حمایت از جذامیان، کمک های ما از سال گذشته به افراد مجذوم قطع نشده بلکه شکل آن به بسته های معیشتی تغییر کرده است.

وی متذکر شد: انجمن حمایت از جذامیان از ما توقع کمک مالی دارد بر این مبنا که می گویند پول را به ما بدهید تا خودمان هزینه کنیم، اما وقتی می پرسیم این پول را صرف چه چیزی می کنید، می گویند شما چکار دارید شاید بخواهیم این پول را صرف هزینه های اداری کنیم! صادقی با بیان اینکه برای ما پذیرفتنی نیست که از محل وقف برای کمک به جذامی ها پولی در نظر بگیریم اما این پول صرف هزینه های اداری مجموعه ای شود که خود را حامی جذامی ها نامیده است، گفت: انجمن باید تکلیف خود را معلوم کند اگر یک انجمن خیریه و مردمی است چرا باید هزینه اداری برای این کار در نظر بگیرد؟ به خاطر همین بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی آستان قدس رضوی برای کمک به ساماندهی مسکن جذامیان مشهد

اعلام آمادگی آستان قدس رضوی برای کمک به ساماندهی مسکن جذامیان مشهد