مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-05سياسي

630 پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان روستاهای محروم توزیع شد


معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع 630 پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان سه روستای محروم از شهرستان سربیشه و درمیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بخشی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: خدمت به خلق تنها در انجام کارهای بزرگ معنی نمی شود چراکه می توان با گامی بسیار کوچک، خدمات ارزشمندی انجام داد.

وی بیان کرد: خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم در جهت ترویج فرهنگ نوع دوستی خدمتی ارزشمند بوده که خیر و سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

بخشی بیان کرد: با هدف خدمت به نیازمندان، طی دهه کرامت 630 پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان در سه نقطه از شهرستان سربیشه و درمیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام توسط یک خیر داوطلب هلال احمر از درمیان انجام شده است، اظهار کرد: به همت این فرد خیر خواه، 250 پرس غذای گرم در کلاته بلوچ، 110 پرس در روستای جلاران و 270 پرس هم در ماخونیک توزیع شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: داوطلبان هلال احمر با حضور در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که در خدمت صادقانه به قشر محروم و آسیب دیده از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

630 پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان روستاهای محروم توزیع شد

630 پرس غذای گرم بهداشتی بین نیازمندان روستاهای محروم توزیع شد