مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-05سياسي

حمایت از تعاونی ها تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طبق برنامه ششم 70 درصد شرکت ها باید تعاونی باشند و تاکنون این اتفاق تاکنون رخ نداده است گفت: - ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طبق برنامه ششم 70 درصد شرکت ها باید تعاونی باشند و تاکنون این اتفاق تاکنون رخ نداده است گفت: حمایت از تعاونی ها در حقیقت ایجاد زیرساخت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور است.

محمدصالح جوکار در جریان بازدید از یک کارخانه شیر و شرکت محمدآباد با اشاره به این که تشکیل این اتحادیه اقدام بسیار خوبی در راستای کمک به وضعیت اقتصادی روستای محمدآباد و استان یزد است، اظهار کرد: شرکت های تعاونی نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی و پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور دارند.

وی با بیان این که در برنامه ششم توسعه جایگاه ویژه ای برای شرکت های تعاونی دیده شده است، افزود: بر اساس برنامه ششم، باید 70 درصد شرکت ها تا پایان برنامه تعاونی باشند که متاسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در حال حاضر بیش از 800 نفر از مردم روستای محمدآباد در این تعاونی عضو هستند، گفت: توسعه تعاونی ها در حوزه های مختلف ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تعاونی ها تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است

حمایت از تعاونی ها تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است