مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-05پزشكي

کاهش احتمال ابتلا به کرونا از 90 به 1.5 درصد با پوشیدن ماسک


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: پویش مردمی «من ماسک می زنم» گامی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس است.

- ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: پویش مردمی من ماسک می زنم گامی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس است.

دکتر محمود نوری شادکام با اشاره به رشد صعودی شیوع بیماری کرونا، افزود: استفاده از ماسک در مکان های عمومی توصیه رهبر معظم انقلاب است که به همین منظور پویشی با عنوان من ماسک می زنم راه اندازی شد.

وی با اشاره به ضرورت اجباری شدن استفاده از ماسک از امروز 15 تیر در مکان های عمومی و سرپوشیده، عنوان کرد: رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یکی از ضرورت هایی است که باید به صورت جدی در شرایط کنونی به آن توجه کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ماسک در کاهش ابتلا به بیماری کووید 19، گفت: در صورتی که فرد مبتلا و فرد سالم هر دو از ماسک استفاده نکنند، امکان ابتلا به کرونا ویروس 90 درصد افزایش می یابد و اگر فرد سالم و فرد مبتلا از ماسک استفاده کنند امکان ابتلا به کرونا ویروس به یک و نیم درصد کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدای یزد، نوری شادکام در پایان خاطرنشان کرد: بیماری کرونا یک بیماری ویروسی است که با پیشگیری و رعایت قوانین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش احتمال ابتلا به کرونا از 90 به 1.5 درصد با پوشیدن ماسک

کاهش احتمال ابتلا به کرونا از 90 به 1.5 درصد با پوشیدن ماسک