مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-05سياسي

جای خالی زائران کشورهای مختلف در مسجدالنبی(ص)+فیلم


با شیوع کرونا و غیبت زائران کشورهای مختلف در مدینه منوره، مسجدالنبی(ص) که سال های گذشته در چنین ایامی مملو از جمعیت بود، این روزها فقط شاهد حضور زائرانی از عربستان و به ویژه شهروندان مدینهالنبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مسجدالنبی (ص) برای برپایی نمازهای جماعت از هشتم شوال بازگشایی شده است و زائران برای اقامه نماز به این مکان مقدس مشرف می شوند و پس از آن نیز افراد مسجد نبوی را ترک کرده و کارکنان این حرم به ضدعفونی و آمادگی برای حضور مجدد نمازگزاران می پردازند.

این امر در حالی است که سال های گذشته در چنین ایامی حرم نبوی مملو از جمعیت بود و جمع کثیری از زائران از کشورهای مختلف با رنگ، نژاد و زبان متنوع که برای حضور در حج ابراهیمی به سرزمین وحی مشرف شده بودند، در مدینه منوره حضور یافته و در این اجتماع عظیم با یکدیگر آشنا شده و  شیعه و سنی در کنار یکدیگر به زیارت و اقامه نماز می پرداختند.

اما امسال با شیوع کرونا و عدم برپایی حج تمتع برای کشورهای اسلامی، جای خالی مسلمانان جهان بسیار مشهود است و مردم مدینه نیز که هر ساله در چنین ایامی روز و شب های شلوغی را در مسجدالنبی (ص) شاهد بودند، از عدم حضور زائران ناراحت و نگران هستند و بسیاری نیز هر روز به دعا برای رهایی از کرونا و حضور مجدد زائران حرم رسول الله (ص) اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی زائران کشورهای مختلف در مسجدالنبی(ص)+فیلم

جای خالی زائران کشورهای مختلف در مسجدالنبی(ص)+فیلم