مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-05اقتصادي

16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام در دست اجرا است


16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام هم اکنون در دست اجرا است که پیش بینی می شود تعدادی از این پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

- طالب صادقیان شهردار ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: 16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام هم اکنون در دست اجرا است که پیش بینی می شود تعدادی از این  پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: از مهم ترین این پروژه ها، زیرگذر شهید کشوری با 55 درصد پیشرفت فیزیکی است که عملیات اجرای این پروژه 18 ماه بوده که از آذرماه 98 آغاز شده است و تلاش می شود با همکاری پیمانکار پروژه و مجموعه نظارت، این پروژه زودتر از موعد مقرر و سر یکسال به اتمام برسد.

شهردار ایلام تصریح کرد: از دیگر این پروژه های مهم شهرداری، اجرای سیل بند تمام بتنی بلوار مدرس در 3 فاز، سیل بند بتنی بلوار شهید بهشتی رو به روی بهزیستی و عملیات بهسازی و سنگفرش خیابان سعدی شمالی و جنوبی در روزهای آینده آغاز می شود.

وی ادامه داد: کفسازی جدید و نصب مبلمان بلوار حضرت امام( ره)، پارک خطی بلوار مدرس( پس از اتمام سیل بند عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد) ، بوستان محله ای بلوار مصلی، فاز سوم پارک خطی پژوهش( بام ایلام) ، ایجاد گذر شادی و سلامت در بام ایلام، احداث کافه رستوران بام لند با مشارکت سرمایه گذار، آسفالت گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام در دست اجرا است

16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام در دست اجرا است