مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-05سياسي

کرونا جلسات را لغو کرد/ با بی توجهی به پروتکل ها محدودیت ها تشدید می یابد


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه همه جلسات به علت وضعیت هشدار در همدان لغو شده است گفت: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی محدودیت ها تشدید می یابد.

- مصطفی آزادبخت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از امروز استفاده از ماسک الزامی شده است اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی موارد تعریف شده ای است که همه باید آن را رعایت کنند.

وی با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده در سطح استان بیان کرد: محدودیت ها تا حدودی برگشته به طوری که یکی از اقدامات این است که همه جلسات منتفی شده و نماز جمعه ها نیز تعطیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه  محدودیت ها با توجه به شرایط اعمال می شود خاطرنشان کرد: در حاضر شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند در وضعیت قرمز هستند که در صورتی عدم رعایت موارد بهداشتی مناطق دارای وضعیت زرد و سفید نیز قرمز خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی محدودیت ها تشدید می شود یادآور شد: اکنون اصلی ترین کار رعایت بهداشت شخصی است و مردم حتما باید با ماسک بیرون بروند.

آزادبخت با اشاره به اینکه با استفاده از ماسک می توان 95 درصد بیماری را کنترل کرد افزود: برخی ادارات نباید هیچ مراجعه کننده بدون ماسکی را بپذیرند و فعالیت بدون ماسک برای کارمندان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جلسات را لغو کرد/ با بی توجهی به پروتکل ها محدودیت ها تشدید می یابد

کرونا جلسات را لغو کرد/ با بی توجهی به پروتکل ها محدودیت ها تشدید می یابد