مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-05سياسي

نماینده مجلس: آقای ظریف! پس از شهادت سپهبد سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید


نماینده مردم گناباد در مجلس خطاب به ظریف گفت: شما تحولات بین المللی پساغرب را در عمل باور ندارید چرا که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در جریان ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای ظریف! مجلس یازدهم را چگونه تصور کردید و چه تصوری از منا در ذهن شماست؟ وی افزود: شما تحولات بین المللی پساغرب را در عمل باور ندارید چرا که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید.

وی افزود: وزیر امور خارجه در مجلس بحث از وحدت ملی و فراجناحی بودن می زند اما در نشست با کری می گوید که اگر ما با شما به توافق نرسیم، جریان رادیکالیسم روی کار می آید! صفایی یادآور شد: آقای پورابراهیمی سال گذشته در رأس هیئتی به چین سفر کرد و به توافقات خوبی رسیدند که جای تعجب دارد که شما به آنان گفتید چون آمریکایی ها این توافقات را قبول ندارند پس ما هم آن را نمی پذیریم.

وی تأکید کرد: آقای ظریف! این فشارها حق مردم ایران نیست و اهرم فشار آمریکا باید از روی ملت ایران کوتاه شود.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روزی که کری پای میز مذاکره آمد رهبر انقلاب فرمودند که او با پای شکسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: آقای ظریف! پس از شهادت سپهبد سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید

نماینده مجلس: آقای ظریف! پس از شهادت سپهبد سلیمانی پیام ذلت به غرب فرستادید