مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-05پزشكي

توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در کرمانشاه/ از ماسک « N95 سوپاپ دار» استفاده نکنید


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در سطح استان خبر داد و گفت: برای مقابله با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، قباد محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه سقف قیمت ماسک سه لایه در داروخانه ها را هزار و 550 تومان اعلام کرد و اظهار داشت: سقف قیمت ها ماسک های تهیه شده با پارچه دولتی کش دار هزار تومان و بنددار هزار و 100 تومان است.

وی با اشاره به توزیع ماسک در داروخانه های شبانه روزی استان، ادامه داد: الان پارچه دولتی کم شده و توزیع ماسک ها با پارچه آزاد است که قیمت آن هزار و 550 تومان است.

فروش ماسک N95 سوپاپ دار در داروخانه های کرمانشاه ممنوع است معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سقف قیمت ابلاغ شده به داروخانه ها برای ماسک N95 را 6 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: خرید ماسک N95 سوپاپ دار توسط داروخانه ها با توجه به وضعیت جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، ممنوع اعلام کرده ایم.

وی از توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در سطح استان خبر داد و گفت: مردم ماسک را خارج از داروخانه تهیه نکنند چون این ماسک ها یک مرحله استریل می شوند.

محمدی در پایان از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، و افزود: کرونا ویروس خیلی آرام و نرم بیمار را درگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در کرمانشاه/ از ماسک « N95 سوپاپ دار» استفاده نکنید

توزیع روزانه 170 هزار انواع ماسک در کرمانشاه/ از ماسک « N95 سوپاپ دار» استفاده نکنید