مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-05ورزشي

شهریور آخرین مهلت ارسال لیست بازیکنان به AFC


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از استادالدوحه، باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید تا یک هفته قبل از تاریخ اولین مسابقه ، - باشگاه های شرکت کننده در نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا باید لیست اولیه باشگاه ها را در اواسط شهریور به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از استادالدوحه، باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید تا یک هفته قبل از تاریخ اولین مسابقه ، لیست بازیکنانشان را به ارائه دهند.

با توجه به اینکه تاریخ پیشنهادی برگزاری بازی ها 14 سپتامبر(24 شهریور) است روز 6 سپتامبر(16 شهریور) می تواند آخرین فرصت تیم ها برای ارسال اسامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

باشگاه های حاضر در این مسابقات مجاز به ثبت بازیکنان جدید برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند مشروط برآنکه حداکثر هشت نام جدید می تواند به لیست اضافه شود؛ 5 بازیکن به هر دلیلی می توانند جذب و سه بازیکن می توانند جایگزین بازیکنان مصدوم در لیست شوند.

پیش بینی می شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز و در روزهای 14 تا 29 سپتامبر(24 شهریور تا 8 مهر) برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریور آخرین مهلت ارسال لیست بازیکنان به AFC

شهریور آخرین مهلت ارسال لیست بازیکنان به AFC