مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-05اجتماعي

برخورد سختگیرانه شهرداری در خصوص اجبار استفاده از ماسک


معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد برخورد سختگیرانه تری از سوی شهرداری در ناوگان عمومی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، در اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: با تاکید رییس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و در ناوگان عمومی پایتخت ؛ از امروز "یک شنبه 15 تیر ماه"، تمهیدات سختگیرانه تری به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

هم اکنون در 127 ایستگاه مترو و 62 پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است.

مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه ی دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می دارد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان مورد تاکید است و از امروز ( یکشنبه 15 تیر ماه) سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی های شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممانعت میشود، از اینرو از شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سختگیرانه شهرداری در خصوص اجبار استفاده از ماسک

برخورد سختگیرانه شهرداری در خصوص اجبار استفاده از ماسک