مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05اجتماعي

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت:در راستای رفع محرومیت از فضاهای آموزشی روستایی،هشت آموزشگاه با 16 کلاس درس در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی دادی زاده سرخایی گفت: مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان هرمزگان، طرح آجر به آجر با هدف ایمن سازی فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش کلید خورده است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف رفع محرومیت از فضاهای آموزشی و همچنین بسط و گسترش عدالت آموزشی بویژه در مناطق محروم روستایی، هشت مدرسه با 16 کلاس درس در مناطق مختلف روستایی شهرستان جاسک به بهره برداری می رسد.

دادی زاده با بیان اینکه این هشت پروژه تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسند، اضافه کرد: مدرسه سه کلاسه ابوذر کروچ، دبیرستان سه کلاسه متوسطه بیاهی، اموزشگاه دو کلاسه حسن البناء گنگان، یک کلاسه امید نریگی، یک کلاسه امیر المؤمنین گزرک، دو کلاسه مصدق لیردف، مدرسه سه کلاسه فردوسی گتی و یک کلاسه ضامن آهو رنز از جمله هشت پروژه ای هستند که تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با افتتاح این هشت مدرسه قریب به 230 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد

8 مدرسه در مناطق محروم جاسک تا دهه فجر 99 به بهره برداری می رسد