مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05اقتصادي

جذب بیش از 6400 مشترک در سه ماهه اول جاری در استان کرمان


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 6400 مشترک و مصرف کننده جدید گاز طبیعی در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی استان کرمان به جمع مشترکین گاز پیوسته اند که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی در این استان به مرز 665 هزار مشترک رسیده است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 6400 مشترک و مصرف کننده جدید گاز طبیعی در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی استان کرمان به جمع مشترکین گاز پیوسته اند که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی در این استان به مرز 665 هزار مشترک رسیده است.

منوچهر فلاح در تشریح جزییات این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به میزان 340 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان اضافه شده و همچنین بیش از 3000 علمک به متقاضیان گاز در سطح استان واگذار شده است.

فلاح، به گازرسانی شهرستان های جنوبی نیز اشاره کرد و افزود: از 14شهر جنوبی تا پایان سال گذشته تعداد 3 شهر گازرسانی شده است و پیش بینی می کنیم که در سال 99 تعداد 5 شهر جنوبی دیگر به این تعداد افزوده شود.

مدیرعامل شرک گاز استان کرمان ادامه داد: از آنجا که جنوب کرمان قطب کشاورزی این استان پهناور می باشد و بزرگترین سطح گلخانه های کشور را در خود جای داده است، گازرسانی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بیش از 6400 مشترک در سه ماهه اول جاری در استان کرمان

جذب بیش از 6400 مشترک در سه ماهه اول جاری در استان کرمان