مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05اقتصادي

ماسکهای نانویی 10 برابر می شود/صادرات دستگاه تولید ماسک به 4 کشور


رییس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان تولید کننده نانوالیاف گفت: با تولید دستگاه های نانو الیاف و فروش آن به تولیدکنندگان به زودی میزان ماسکهای نانو در کشور 10 برابر می شود.

- رضا فریدی مجیدی، رییس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تولید کننده ماسک های نانو و دستگاه های تولید نانوالیاف در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما از ابتدای شیوع کرونا شروع به تولید چندبرابری ماسکهای نانو برای رفع نیاز کشور کردیم و از سوی دیگر دستگاه های تولید نانو الیاف را نیز که تولید خودمان است به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه تولیدات ما از یک ماه گذشته بیشتر شده است، افزود: تقریباً از یک ماه پیش میزان تولیدات ماسک این شرکت به روزی بین 30 تا 40 هزار ماسک رسید؛ در این راستا برای پوشش نانوالیاف از 3 دستگاه تولید نانوالیاف نیز بهره برده ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اجباری شدن ماسک در اماکن عمومی و اداری، آیا در میزان تولیدات ماسک این شرکت افزوده می شود یا خیر گفت: در حال حاضر تولید ماسک در کشور بسیار زیاد شده شاید نیازی به افزایش میزان تولید این شرکت وجود نداشته باشد.

فریدی با بیان اینکه البته شاید برای افزایش تولید اقدام کردیم، عنوان کرد: ظرفیت افزایش تولید ماسک در این شرکت تا 2 برابر وجود دارد به طوریکه می توانیم روزی 80 هزار ماسک را به تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسکهای نانویی 10 برابر می شود/صادرات دستگاه تولید ماسک به 4 کشور

ماسکهای نانویی 10 برابر می شود/صادرات دستگاه تولید ماسک به 4 کشور