مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05اجتماعي

مرز مهران برای تردد افراد دو تابعیتی باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: طبق توافق انجام شده با طرف عراقی افراد دارای 2 تابعیتی (ایرانی، عراقی) با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی می توانند از مرز مهران تردد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، نورالله دلخواه شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که دارای تابعیت ایرانی، عراقی هستند می توانند از مرز مهران به عراق سفر کرده و یا از این مرز وارد کشور شوند، از این رو تردد از این مرز و بازگشایی آن شامل مسافران و زایران ایرانی نمی شود.

وی افزود: دستگاه های مستقر در پایانه مرزی مهران آماده خدمات رسانی به 2 تابعیتی های ایرانی، عراقی هستند و تردد این افراد با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و جاده ای ایلام تاکید کرد: هم اکنون فقط کامیون حامل کالاهای صادراتی برای تخلیه کالا وارد عراق می شوند و انجام مبادلات تجاری در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مهران جزو اولین مرزهایی بود که در اسفند ماه و در پی شیوع ویروس کرونا در کشور به حالت تعطیلی درآمد.

در این مدت رایزنی‌های مختلفی با طرف عراقی برای باز کردن این مرز انجام شده بود و امروز و فردا، وعده‌هایی بود که از طرف مسوولان عراقی هربار داده اما ابلاغ نمی‌شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مهران برای تردد افراد دو تابعیتی باز است

مرز مهران برای تردد افراد دو تابعیتی باز است