مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-05اجتماعي

کمک 15 میلیاردی یک خیر برای تکمیل بنای حرم امامزادگان آستارا


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر مرزی آستارا از کمک 15 میلیارد ریالی یک خیر جهت تکمیل بنای حرم امامزادگان دو برادر این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر مرزی آستارا از کمک 15 میلیارد ریالی یک خیر جهت تکمیل بنای حرم امامزادگان دو برادر این شهرستان خبر داد.

جمشید مهدوی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند سال گذشته، با استفاده از کمک های مردمی، نذورات و تسهیلات دریافتی، عملیات احداث بنای جدید حرم مطهر امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) به پیشرفت 70 درصدی رسید.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این بقعه متبرکه در کنار کمک های مردمی، از تسهیلات 27 میلیارد ریالی بهره مند شدیم، ادامه داد: هم اکنون عملیات احداث در مرحله سربندی حسینیه و گنبد، نازک کاری، آیه بری، آیینه کاری و کف سازی با سنگ مرمر در داخل حرم و حسنیه و احداث مناره ها قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته، عملیات سربندی حسینه و گنبد همزمان با عملیات آیینه کاری، آیه بری و کف سازی داخل حرم و حسینه آغاز شده است، افزود: این اقدامات با کمک 15 میلیارد ریالی یک خیر غیر بومی آغاز شد.

مهدوی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه تا بازپرداخت کامل تسهیلات نمی تواند عملیات جدیدی را برای تکمیل بنای این بقعه متبرکه آغاز کند، خاطرنشان کرد: هم اکنون نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 15 میلیاردی یک خیر برای تکمیل بنای حرم امامزادگان آستارا

کمک 15 میلیاردی یک خیر برای تکمیل بنای حرم امامزادگان آستارا