مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-05اقتصادي

افزایش سرانه مطالعه گامی مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان افرایش سرانه مطالعه را یکی از راهکارهای اصلی برای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان، محمد مخدومی در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی کامیاران در سال 99، با اشاره به اینکه کتاب و مطالعه نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی دارد، اظهار داشت: به هر میزان از توجه به کتاب کاسته شود مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی بیشتر می شود.

محمد مخدومی افزود: بهره گیری از تمامی فرصت های موجود به ویژه در فضای مجازی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی راهکاری مناسب در ارتقای شاخص های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی ست.

وی ادامه داد: کتابخانه های عمومی در ایام کرونا با برگزاری برنامه ای مختلفی مانند هر خانه، یک کتابخانه ، مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم ، هر کتابدار، یک کتابخوان و جشنواره کتابخوانی رضوی در فضای مجازی اقدامات مؤثری صورت داده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان یادآور شد: خوشبختانه با تلاش کتابداران و تبلیغات صورت گرفته، استقبال از برنامه های مجازی نهاد در استان کردستان مطلوب بوده است و این بخش بدون شک در آینده بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه مطالعه گامی مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی است

افزایش سرانه مطالعه گامی مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی است