مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-05اقتصادي

انتقاد از درج قیمت در آگهی های اجاره مسکن


با وجود آن که از 21 اردیبهشت امسال به دنبال رشد قیمت های پیشنهادی در بازار ملک، سایت های اینترنتی از درج قیمت مسکن منع شده اند نرخ های اجاره قابل مشاهده است که انتقاد نمایندگان مجلس را در پی داشته است.

- با وجود آن که از 21 اردیبهشت امسال به دنبال رشد قیمت های پیشنهادی در بازار ملک، سایت های اینترنتی از درج قیمت مسکن منع شده اند نرخ های اجاره قابل مشاهده است که انتقاد نمایندگان مجلس را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوسان بازار مسکن و خودرو که از ابتدای سال جاری تشدید شد، دستگاه قضایی را بر آن داشت تا سایت های اینترنتی را از درج قیمت مسکن و خودرو منع کند.

بر این اساس از اواسط اردیبهشت، ارایه قیمت خودرو ممنوع شد و 21 اردیبهشت نیز پلیس فتا، سایت ها و اپلیکیشن های فروش مسکن را از درج قیمت منع کرد که هنوز این ممنوعیت ادامه دارد؛ هرچند در مقاطعی برخی سایت ها امکان مشاهده قیمت برای آگهی هایی که از سوی کاربران، نشان دار می شد فراهم کردند و سپس آن را بستند.

اما ظاهرا سایت ها درخصوص نرخ های اجاره محدودیتی برای خود قائل نیستند و قیمت ها در این بخش قابل مشاهده است؛ البته بنا به گفته یک نماینده مجلس، درج نرخ اجاره نیز ممنوع است.

روز گذشته سید البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تداوم قیمت گذاری آگهی اجاره مسکن در سایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از درج قیمت در آگهی های اجاره مسکن

انتقاد از درج قیمت در آگهی های اجاره مسکن