مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-05سياسي

انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار تبعات منفی دارد


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برخی شرکت ها در بازار بورس به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می دهند و این موضوع نگران کننده است زیرا با ایجاد نوسانات سرمایه های مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، با بیان اینکه باید از انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار اجتناب کرد، اظهار داشت: این موضوع امکان دارد، تبعات منفی برای جامعه در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی شرکت ها در بازار بورس گاهی به صورت صوری سرمایه خود را افزایش می دهند و این موضوع نگران کننده است زیرا با ایجاد نوسانات در سرمایه های مردم، ماجرای موسسات مالی و اعتباری در کشور پیش خواهد آمد.

میرتاج الدینی با اشاره به اینکه بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست، اظهار کرد: مردم باید با احتیاط عمل کرده و مسئولان دولتی هم به درستی بازار سرمایه و ورود نقدینگی را به بازار بورس مدیریت کنند زیرا انتقال سرمایه  جامعه به این شکل به صورت مستقیم به سمت واحدهای تولیدی نمی رود.

نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: کارشناسان مسائل اقتصادی در  عرصه ورود نقدینگی جامعه به سمت بازار بورس نگران بوده و هشدار می دهند که مسئولان و مردم مراقب باشند، بنابراین با وجود اینکه موضوع بورس به صورت تخصصی در کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار تبعات منفی دارد

انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار تبعات منفی دارد