مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-05پزشكي

از این ماسک خطرناک استفاده نکنید!


با توجه به شیوع گسترده کرونا، امروزه توصیه های بسیاری در بحث استفاده از ماسک صورت می گیرد، اما در بین انواع ماسک، یک نوع از ماسک نه تنها کمکی به پیشگیری از شیوع بیماری نکرده، - ایسنا/کرمانشاه با توجه به شیوع گسترده کرونا، امروزه توصیه های بسیاری در بحث استفاده از ماسک صورت می گیرد، اما در بین انواع ماسک، یک نوع از ماسک نه تنها کمکی به پیشگیری از شیوع بیماری نکرده، بلکه دامنه شیوع کرونا را نیز گسترده تر می کند.

ماسک های N95 سوپاپ دار طوری طراحی شده اند که بازدم فرد را با قدرت بیرون می دهند و همین امر استفاده از این ماسک ها را در شرایط شیوع کرونا خطرناک کرده است، چرا که این امکان وجود دارد فرد ناقل بیماری بوده و خبر نداشته باشد و استفاده از این ماسک موجب می شود اطرافیان او در معرض ابتلا به کرونا قرار گیرند.

امیر کرمی مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در خصوص خطرات استفاده از این نوع ماسک گفت: ماسک های N95 سوپاپ دار طوری طراحی شده اند که تنها برای افرادی که از آنها استفاده می کنند ایمنی ایجاد می کند، به نحوی که مانع ورود ذرات مختلف و ویروس ها به راه های تنفسی فرد می شود.

وی افزود: مشکل این نوع ماسک ها این است که بازدم فرد را به طور کامل به بیرون منتقل می کند و در صورتی که فرد ناقل بیماری باشد، است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این ماسک خطرناک استفاده نکنید!

از این ماسک خطرناک استفاده نکنید!