مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-04سياسي

کمپ های ترک اعتیاد با 50 درصد ظرفیت فعال می شوند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل از فعال شدن کمپ های ترک اعتیاد با 50 درصد ظرفیت پذیرش در اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل از فعال شدن کمپ های ترک اعتیاد با 50 درصد ظرفیت پذیرش در اردبیل خبر داد.

بهنام بهشتی 15 تیر در مراسم گرامیداشت شهدای مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: بعد از چهار ماه تعطیلی این کمپ ها به دلیل شیوع کرونا از روزهای گذشته فعالیت این مجموعه ها از سر گرفته شده تا پذیرش معتادان را برای ترک اعتیاد شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از ورود به کمپ باید افراد آزمایش کرونا داده و موازی قرنطینه را قبل از ورود رعایت کند تا با پذیرش 50 درصد نیرو در این کمپ ها زمینه برای ارائه خدمات فراهم آید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل افزود: در حال حاضر در استان اردبیل 7 مرکز بهبود اقامتی فعال بوده و سعی بر این است تا 16 هزار نفر معتاد که در چرخه درمان قرار دارند، به سلامت واقعی دست یابند.

بهشتی رویکرد این مجموعه را اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر با استفاده از ظرفیت های نهادهای مردمی اعلام کرد و گفت: در سال های اخیر سعی کردیم همکاری و تعامل خوبی را با سمن ها داشته باشیم که این فعالیت ها به چرخه سالم اشتغال و همچنین کسب رزق و روزی افراد رها شده از بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ های ترک اعتیاد با 50 درصد ظرفیت فعال می شوند

کمپ های ترک اعتیاد با 50 درصد ظرفیت فعال می شوند