مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-04پزشكي

جنوب کرمان در قله پیک طغیان کووید 19/ نرخ مرگ و میر به 4 درصد رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه به قله پیک طغیان کرونا رسیده ایم، گفت: ظرفیت تخت های بیمارستانی در جنوب استان کرمان تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر مکارم شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جنوب کرمان در بحث ویروس کرونا، افزود: شهرستان های جنوب کرمان در حال حاضر در یک پیک قابل توجهی قرار دارند که به خصوص از تاریخ 15 اردیبهشت ماه به بعد آغاز شد.

در این مدت از نظر مراجعات، موارد بستری و فوت رشد فزاینده ای داشته ایم و می توان گفت در طول سه روز اخیر به قله این پیک رسیده ایم.

وی افزود: از اول اسفندماه در جنوب کرمان حدود یک هزار و 972 مورد بستری داشته ایم که خوشبختانه یک هزار و 839 مورد آنها ترخیص شده اند و درحال حاضر حدود 153 مورد بستری در سطح بیمارستان های جنوب استان داریم که 59 نفر آنها مبتلا به کووید 19 مثبت هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون در مجموع یک هزار و 842 مورد مثبت داشته ایم که 90 درصد آنها مربوط به نیمه اردیبهشت ماه به بعد است.

از این تعداد نزدیک به 658 مورد از بیمارانی بوده اند که در بیمارستان بستری بوده اند و تست آنها مثبت شده است.

حدود یک هزار و 175 مورد هم به شکل سرپایی از افرادی که به شکل غیر بستری یا افراد نزدیک به بیمار و یا افرادی که علائمی را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب کرمان در قله پیک طغیان کووید 19/ نرخ مرگ و میر به 4 درصد رسد

جنوب کرمان در قله پیک طغیان کووید 19/ نرخ مرگ و میر به 4 درصد رسد