مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-04اقتصادي

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به ورزش و جوانان کنگاور


رییس اداره ورزش و جوانان کنگاور گفت: بیش از 4 میلیارد و 500 میلیارد تومان در موارد مختلف حوزه ورزش و جوانان به این شهرستان اختصاص یافته و تامین آن می تواند جهش خوبی را در ورزش این شهرستان ایجاد کرد.

- حجت اله ظفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در موارد مختلفی همچون تکمیل مجموعه شهید قلی وند، ساخت خانه جوان، احداث چمن مصنوعی روستای فش از منابع مختلفی همچون ارزش افزوده به شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید قلی وند شهرستان یک فضای ورزشی به وسعت 11 هکتار و شامل دو سالن تمرین و سه زمین چمن ،اما این مشکلاتی در خصوص این مجموعه از ابتدای احداث آن در دهه 60 تا کنون وجود داشت که در سال های اخیر نسبت به برطرف کردن آن ها اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ به عنوان مثال با حمایت فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان مشکل انشعاب گاز این مجموعه بعد از مدت ها برطرف شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان کنگاور با اشاره ظرفیت این شهرستان در هر یک از رشته های ورزشی، گفت: شهرستان کنگاور دارای 2 هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته در قالب 31 هیأت فعال ورزشی است و رشته ورزشی فوتبال و رشته های انفرادی در این شهرستان از جایگاه خوبی برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به ورزش و جوانان کنگاور

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به ورزش و جوانان کنگاور