مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:302020-07-04اقتصادي

با جدیت پیگیر احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه هستیم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیگیری جدی برای احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: مقرر شده 160 میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یابد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیگیری جدی برای احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: مقرر شده 160 میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یابد.

علیرضا کاکاوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های متعددی که برای ساماندهی وضعیت فاضلاب شهر کرمانشاه صورت گرفته، اظهار کرد: فاضلاب شهر کرمانشاه هم اکنون معضلی جدی به شمار می رود و ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه یکی از پروژه های مهم و اولویت دار است.

وی ادامه داد: هم اکنون بخش قابل توجهی از فاضلاب شهر کرمانشاه وارد رودخانه ها می شود که پیامدهای بهداشتی و زیست محیطی فراوانی دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در حال حاضر تصفیه خانه فاضلابی که در شهر کرمانشاه داریم، فاضلاب حدود 350 تا 400 هزار نفر از جمعیت شهر را پوشش می دهد و مابقی فاضلاب وارد رودخانه ها می شود.

کاکاوند با اشاره به پیگیری های متعددی که از چند کانال برای ساماندهی فاضلاب شهر کرمانشاه انجام شده، خاطرنشان کرد: زمانی قرار بود از تسهیلات بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جدیت پیگیر احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه هستیم

با جدیت پیگیر احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرمانشاه هستیم