مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-04حوادث

تشکیل 22 پرونده قضایی در حوزه میراث فرهنگی خراسان شمالی


مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، 22 پرونده حقوقی و قضایی در حوزه میراث فرهنگی استان تشکیل و پیگیری شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، 22 پرونده حقوقی و قضایی در حوزه میراث فرهنگی استان تشکیل و پیگیری شد.

ملک حسن قویدل اظهار کرد: این پرونده ها با موضوعات حفاری غیرمجاز، نگهداری اشیای تاریخی فرهنگی و یا نمونه تقلبی آن ها، کشف دستگاه فلزیاب، ساخت وساز غیرمجاز و.

بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی عنوان کرد: کشف جرم و دستگیری مجرمان، تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی به منظور رسیدگی و اجرای حکم ازجمله اقدامات لازم در جهت پیشگیری از وقوع جرایم علیه میراث فرهنگی و صیانت از اماکن، تجهیزات و اموال منقول و غیرمنقول است.

قویدل تصریح کرد: ارائه راهنمایی های لازم و پاسخ به استعلام های واحدهای مختلف در جهت ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در اجرای قوانین و مقررات ازجمله وظایف دفتر حقوقی و املاک است.

گفتنی است 655اثر از خراسان شمالی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که این تعداد آثار شامل 511 اثر تاریخی، 49 اثر طبیعی و 75 اثر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 22 پرونده قضایی در حوزه میراث فرهنگی خراسان شمالی

تشکیل 22 پرونده قضایی در حوزه میراث فرهنگی خراسان شمالی