مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:052020-07-04ورزشي

همه تورهای گردشگری زنجان لغو شد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، گردشگران و جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تورهای گردشگری در سطح استان لغو شد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به دستور استاندار زنجان، مسؤولیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و اقامتی ستاد پیشگیری از کرونا به عهده اداره کل میراث فرهنگی زنجان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در این کمیته بیان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا از اسفند سال 98 تاکنون 2 هزار و 300 فقره بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری، سیاحتی و زیارتی، سالن های ورزشی و.

انجام شده است.

وی تصریح کرد:  با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، گردشگران و جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تورهای گردشگری در سطح استان لغو شد.

ارجمند با بیان اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف در این خصوص نسبت به برخورد جدی با متخلفان اقدام خواهد شد، گفت: رعایت نکردن پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک در مکان های پر تجمع می تواند وضعیت بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تورهای گردشگری زنجان لغو شد

همه تورهای گردشگری زنجان لغو شد