مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 01:452020-07-04اجتماعي

فعالیت پایگاه های تابستانی دانش آموزی آغاز شد


طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان علاقه مند شرکت در پایگاه های تابستانی حضوری و مجازی، در هفته اول و دوم تیرماه انجام و کلاس ها از 15 تیرماه آغاز می شود.

- طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان علاقه مند شرکت در پایگاه های تابستانی حضوری و مجازی، در هفته اول و دوم تیرماه انجام و کلاس ها از 15 تیرماه آغاز می شود.

فعالیت پایگاه های تابستانی تا 30 مرداد ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله در فصل تابستان آموزش و پرورش در راستای استمرار فرآیندهای تربیتی اقدام به تشکیل پایگاه های تابستانی برای دانش آموزان علاقه مند می کند.

در سال جاری با توجه به شیوع کووید 19 در کشور این فعالیت ها در فضای مجازی با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزی و متناسب با عنوان سال جهش تولید و با شعار هر دانش آموز، یک مهارت در قالب اقدامات ملی استانی و منطقه ای برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

در دستورالعمل اجرایی فعالیت های تابستانی آمده است که پرداختن به مقوله غنی سازی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان با توجه به وضعیت و شرایط موجود کشور به جهت شیوع کرونا ویروس و تأکید ستاد ملی پیشگیری مبنی بر پویش در خانه بمانیم ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پایگاه های تابستانی دانش آموزی آغاز شد

فعالیت پایگاه های تابستانی دانش آموزی آغاز شد