مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 21:452020-07-04اجتماعي

تجلیل از محیط بانان برتر استان سمنان


ستاندار سمنان با حضور در ایستگاه سر محیط بانی سر تنگه پرور از 9 محیط بان برتر ملی و استانی تجلیل کرد.

- علیرضا آشناگر به متاسبت روز محیط بان با حضور در ایستگاه سر محیط بانی سر تنگه پرور مهدیشهر از خانواده محیط بان شهید غلامرضا جعفری و محیط بان برتر کشوری استان سمنان به همراه شش محیط بان برگزیده استان تجلیل کرد.

استاندار سمنان در این آیین از محیط بانان به عنوان افرادی خالص، کم توقع و عاشق طبیعت نام برد و اظهار کرد: این قشر پر تلاش و زحمتکش کشور علاوه بر حفاظت از محیط زیست انسان، وظیفه ی حفاظت از گونه های مختلف گیاهی و جانوری را نیز بر عهده دارند که بسیار ارزشمند و در خور توجه است.

آشناگر گفت: به دلیل اهمیت بسیار زیاد و سرنوشت ساز محیط زیست و به منظور قدردانی از حافظان انفال و محیط بانان ، امروز به اتفاق تمامی معاونان و مدیران کل زیر مجموعه ی استاندار به اینجا آمده ایم تا ضمن تاکید بر ضرورت حفظ محیط زیست ، قدرشناسی خود را از تلاش محیط بانان ابراز کنیم.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده توسط محیط بانان و ارزش مسئولیت این عزیزان به هیچ وجه قابل محاسبه و جبران نیست ادامه داد: استان سمنان بواسطه ی موقعیت جغرافیایی و اجتماعی، رشد شتابان صنعتی خود را آغاز کرده و این روال استمرار خواهد یافت اما به موازات این رشد صنعتی، خطر و نگرانی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از محیط بانان برتر استان سمنان

تجلیل از محیط بانان برتر استان سمنان